poniedziałek, 1 września 2014

WSPÓŁPRACA / COOPERATION

Polska wersja.

Hej, z przyjemnością podejmę się współpracy z Tobą. Może być to firma zarówno Polska jak i Angielska.
Pomimo tego, że jestem początkująca chciałabym się podjąć tego zadania. Jestem osobą, która rzetelnie wywiązuje się z powierzonego zadania oraz terminowo wykonuję wszystkie obowiązki. Jestem dobrej myśli i mam nadzieję, że spełnię się w tej roli.
Jeżeli jesteś zainteresowany, skontaktuj się ze mną, a oto mój e-mail 

katarzyna.szura@wp.pl  na każdą propozycję odpowiem jak najszybciej mogę :)

English version.

Hey, happy to undertake to cooperate with you. Maybe it has both Polish and English.  
Despite the fact that I am a beginner, I would like to take this task. I am a person who keeps their entrusted tasks and timely doing all the duties. I am hopeful and I hope to fulfill this role.

If you are interested, please contact me, and here is my e-mail



katarzyna.szura@wp.pl for each proposal will answer as soon as I can :)

1 komentarz: